FARRA LYNN MYKA SANGAT SAYANG PADA KAMU SEMUA

MaGiCa WoRdS

"Romantic love reaches out in little ways, showing attention and admiration. Romantic love remembers what pleases a woman, what excites her, and what surprises her. Its actions whisper: you are the most special person in my life. "

quote by Charles Stanley from ( A Man's Touch)

Fruity Strawberry Heart

Monday, January 10, 2011

RaHsIa tArIkH lAhIr sI DiA DaN ShAyEr ;D

Tarikh Lahir pada 29
Sabar serta pandai menguasai diri adalah ciri yang khas bagi pasangan  yang lahir pada tarikh ini. Tapi jangan cuba mempermain-mainkannya, dia akan mengamuk dengan hebat. Dia tergolong pasangan yang bijaksana dan bertanggungjawab. Sifat jujur & ramah adalah modal utamanya dalam bergaul. Tapi dalam soal cinta dia merupakan pasangan yang susah  untuk di mengertikan.


Tarikh Lahir pada 17
Yang lahir pada tarikh ini adalah seorang yang optimis, bercita-cita  tinggi dan punya kecederungan untuk berprestasi. Namun begitu dia adalah seorang yang berwatak keras dan apa yang diinginkan selalunya dipenuhi.Memandangkan sesuatu selalunya dari segi yang  menguntungkan.Tapi sayangnya dia suka menganggap remeh pada orang lain.Dalam soal cinta, berhati-hatilah kerana dia suka bertukar-tukar pasangan.

No comments:

Post a Comment